سبد خرید 0

آموزش فعال کردن Google Discover

جهت تماشای این ویدیو در مشاهده ویدیو در یوتیوب  کلیک کنید !

در این آموزش یاد میگیرید که چطور Google Discover را فعال کنید و یا آن را غیرفعال کنید و همچنین دانلود گوگل دیسکاور را دانلود کنید.

در این مقاله چه می‌خوانید ؟

دانلود گوگل دیسکاور

برای داشتن Google Discover برای گوشی های اندرویدی تقریبا نیاز به دانلود چیزی نیست چون به صورت پیشفرض بر روی گوشی های اندرویدی مرورگر گوگل نصب است (منظور گوگل کروم نیست) که لوگوی آن حرف G است. اما اگر در گوشی شما به صورت پیشفرض نصب نبود میتوانید از لینک زیر استفاده کنید.

 
 

برای نصب اپلیکیشن به google play و یا  app store هدایت می شوید و چون ایران در لیست این کشور ها تحریم است، از برنامه تغییر ip استفاده کنید.

دانلود Google برای اندروید و IOS جهت فعال سازی گوگل دیسکاور

دانلود برای اندروید از کافه بازاردانلود
دانلود برای اندروید از Google Playدانلود
دانلود برای IOS از App Storeدانلود

آموزش فعال کردن Google Discover

  1. وارد اپلیکیشن گوگل شوید

اپلیکیشن گوگل به صورت پیشفرض در اکثر گوشی ها با سیستم عامل اندروید وجود دارد، اما برای نصب اپلیکیشن گوگل برای گوشی های iPhone می‌توانید به اپ استور  مراجعه کنید. این اپلیکیشن را باز کنید.

آموزش فعال کردن Google Discover, آموزش غیرفعال کردن گوگل دیسکاور
  1. نماد جیمیل را انتخاب کنید

دقت کنید در بروزرسانی جدید، اگر گوگل دیسکاور غیرفعال باشد و شما وارد این صفحه شوید، گزینه ی Turn on Discover را خواهید داشت و میتوانید آن را فعال کنید، اما اگر این گزینه نبود، از بالا برروی نماد جیمیل خود بزنید.

آموزش فعال کردن Google Discover, آموزش غیرفعال کردن گوگل دیسکاور
  1. Settings را انتخاب کنید

گزینه‌ی Settings را انتخاب کنید تا وارد صفحه تنظیمات شوید.

 
 

دقت کنید اگر گزینه ی Settings وجود نداشت، حتمالاً شما از نسخه قدیمی اپلیکیشن گوگل استفاده می‌کنید، که باید وارد بخش General شوید !

آموزش فعال کردن Google Discover, آموزش غیرفعال کردن گوگل دیسکاور
  1. Discover  را روشن کنید

Discover را روشن کنید یا در صورتی که از قبل فعال بوده و می خواهید آن را غیرفعال کنید، این گزینه رو خاموش کنید.

آموزش غیرفعال کردن Google Discover

غیرفعال کردن گوگل دیسکاور بسیار ساده است، مراحل زیر را بروید :

  1. اپلیکیشن گوگل که نماد G دارد را باز کنید.
  2. از بالا روی نماد جیمیل خود بزنید.
  3. وارد بخش تنظیمات شوید.
  4. گزینه‌ی Discover  را خاموش کنید.

نکته مهم: در نسخه های قدیمی اپلیکیشن گوگل، گزینه ی Discover در بخش General است، نه Setting !

نمایش مطالب Discover طبق علایق شما

شما میتوانید تنظیمات گوگل دیسکاور را طوری تنظیم کنید که، طالبی که به شما پیشنهاد می‌دهد طبق تاریخچه جستجوهای قبلی شما و تقریباً سلیقه شما باشد برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

  1. اپلیکیشن گوگل که نماد G دارد را باز کنید.
  2. از بالا روی نماد جیمیل خود بزنید.
  3. گزینه Your data in Search رو بزنید.
  4. Personal results را انتخاب کنید.
  5. و این گزینه را فعال (روشن) کنید.

با این تنظیمات از این به بعد مطالبی که در گوگل دیسکاور به شما پیشنهاد می‌شود طبق سلایق و اریخچه جستجوهای قبلی شما می‌باشد.

دانلود ویدیوی آموزش فعال کردن Google Discover

Google Discover چیست ؟

گوگل دیسکاور (Google Discover) یک ویژگی در برنامه (اپلیکیشن) گوگل است. این ویژگی محتوای مناسب هرکاربر را با علایق او شخصی سازی کرده و به آن نشان می‌دهد. گوگل دیسکاور با استفاده از تاریخچه جستجو، موقعیت مکانی، تنظیمات علاقه‌مندی و.. موضوعات مورد علاقه شما را پیدا می کند و به شما نمایش می دهد. در این آموزش، نحوه فعال کردن و غیر فعال کردن Google Discover را یاد گرفتید.

Discover ابزار جدید Google است که طبق علاقه مندی های شما،  روزانه مقالاتی را به صورت Notification به گوشی موبایل‌تان ارسال می کند. این سیستم براساس تاریخچه جستجوی های قبلی شما عمل می کند و مطالب مرتبط با جستجوی های گذشته‌تان را پیشنهاد می‌کند.

تفاوت گوگل دیسکاور با سرچ معمولی

در سرچ معمولی نیاز است که کاربر آن چیزی که به دنبال آن است را سرچ کند. اما ویژگی جدید گوگل به نام گوگل دیسکاور ، می‌تواند براساس تاریخچه سرچ‌های شما مطالب مرتبط را بهم ربط دهد و بدون نیاز به سرچ دوباره ، مطالب جدید را برای شما به نمایش در آورد.

در یکسری از تلفن‌های همراه این ویژگی فعال است ، اما اگر برای شما این ویژگی فعال نیست ، می‌توانید آموزش زیر را دنبال کنید.

 
 
 
 

سخن پایانی

سپاسگزاریم که تا اخر این مطلب همراه ما بودید.اگر سوال و یا تجربه ای در این زمینه دارید، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

از دسـت نـدهیـد… !

آیا این مقاله مفید بود؟

از ۱ تا ۵ چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیاز از رای

اولین نفر باشید که رای میدهد!

درباره نویسنده ...
فراوبمستر
فراوبمستر یک سایت با خدمات مختلف در حوزه کار و کسب و فروش اینترنتی و همچنین یک آکادمی آموزش راه اندازی و ادارهِ کسب و کار آنلاین است که دانستن آن برای هر شخصی که در این حوزه فعالیت می کند بسیار مهم است .
تعداد نظرات: 2

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • درود. گوگل دیسکاور قبلآ فارسی بودولی الان ب انگلیسی مطلب میزاره.با توجه اینکه زبان فارسی را روی تنظیمات انتخاب کردم. لطفا راهنمایی کنید چگونه ب فارسی مطلب بزاره

    • سلام. گوگل دیسکاور براساس تاریخچه ی سرچ شما و یه سری فاکتور های دیگه مطالب رو به شما پیشنهاد میکنه. برای اینکه دیگه مطالب انگلیسی رو توی گوگل دیسکاور نبینید این کارو انجام بدی:
      انتهای هر خبری که پیشهاد داده میشه، 3 آیکن مشاهده میشه که شامل علاقه مندی – به اشتراک گذاری و یک آیکن دیگه هست (آیکن سه نقطه) که option های دیگه ای در اختیارتون میزاره.
      آیکن 3نقطه رو بزنید و گزینه not interested in this به معنی علاقه ای به این ندارم رو انتخاب کنید. اگه میخواید کلا از اون وب سایت هیچ خبری به شما پیشنهاد نشه، آیکن 3نقطه رو بزنید و گزینه سومی رو انتخاب کنید. با اینتخاب این گزینه هیچ خبری از اون سایت دیگه بهتون نشون داده نمیشه. موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

جدیدترین مطالب
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://farawebmaster.com/?p=10608
خلاصه این مطلب : در این آموزش یاد میگیرید که چطور Google Discover را فعال کنید و یا آن را غیرفعال کنید و همچنین دانلود گوگل دیسکاور را دانلود کنید.
در این مقاله چه می‌خوانید ؟
بارگزاری کمی زمانبر است!
احتما وجود ویدیو | آزمون | gif
online chat
در حال انتقال ...
به هر روشی که راحترید، ما آماده پاسخگویی هستیم.

شماره تماس

013-91015605

WhatsApp , Telegram

09101104711

فراوبمستر - لوگو